Meijob 100K

Jobs in China - Meijob Search engine

Jobs in China

Sunday 3 June 2007

Redmatch is going to India

The following post in TheMarker elaborate more on the strategy of Redmatch by penetrating India

קראת ההנפקה הקרובה של חברת הסטארט אפ הישראלית, רדמאץ' (Redmatch), המייצרת טכנולוגיה לניהול גיוס עובדים באינטרנט, כבר במהלך השבועות הקרובים בתל אביב, חתמה החברה על הסכם אסטרטגי עם חברת HT Media, אחד מגופי המדיה הגדולים ביותר באסיה. ל-HT Media כ-14.5 מיליון לקוחות, והיא מוכרת 2.5 מיליון עיתונים מדי יום. הפרסומים המובילים שלה הם ה-Hindustan Times (באנגלית) וה-Hindustan (בהינדית), הקיימים מאז הקמת החברה בשנת 1924 שנחנכה על ידי מהטמה גנדי, כחלק מתנועת השחרור ההודית. הקבוצה נכנסה לאחרונה גם למדיה האינטרנטית, ואתר הדגל שלה (HindustanTimes.com) נחשב לאתר החדשות המוביל בהודו.

בכוונת רדמאץ' לצאת להנפקה במסגרת הרחבה משמעותית של פעילותה באסיה, וההסכם עם HT Media נחשב לחשוב שבהסכמי ההתקשרות האחרונים שביצעה רדמאץ' במזרח. לאחרונה חתמה החברה על עסקה נוספת גם עם Kompas, העיתון היומי הגדול ביותר באינדונזיה, לשדרוג ופיתוח פורטל הדרושים של העיתון.

רדמאץ', הפועלת כשש שנים, התפצלה בחודשים האחרונים, לאחר שמנכ"ל החברה, דני אבידור, החליט שלא להמשיך לפעול בשוק האמריקאי הרווי בו לא היה יתרון יחסי לטכנולוגיה של החברה, ולהקדיש את עיקר המאמץ לשוקי אסיה ואירופה. מנהל הפעילות של רדמאץ' בארה"ב, דיוויד מרקוס, נפרד מהחברה ונותר לנהל פעילות מקבילה מול השוק האמריקאי.

רדמאץ' ביצעה שינוי במודל העסקי שלה במהלך השנה האחרונה, והיא אינה מבססת עוד את עיקר פעילותה על מכירת הטכנולוגיה, אלא פועלת לחתימת שותפויות אסטרטגיות עם קבוצות תקשורת גדולות באסיה. זאת, כחלק מהקמת פלטפורמה אסייאתית אחת, שתחבר בין 12 מדינות במזרח אסיה. התשתית עשויה לייצר הכנסות של כמיליון דולר בשנה לחברה. בין המדינות שכבר מחוברות לפלטפורמה: מלזיה, סינגפור, תאילנד, אוסטרליה, הונג קונג, ויטנאם ואינדונזיה.

המהלך הגדול ביותר שביצעה רדמאץ' השנה היה הקמת חברה בשוק העבודה הגדול בעולם - סין. לרדמאץ' שלוחה בהודו ושני משרדים בארה"ב, ועד היום היא גייסה 6.5 מיליון דולר (כחצי מיליון דולר מקרן ההון סיכון DZ, והיתר ממשקיעים פרטיים, ביניהם נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין). רדמאץ' השקיעה כ-11 מיליון דולר בפיתוח התוכנה שלה, והכנסותיה מוערכות בכ-4 מיליון דולר.

לדברי אבידור, אם בשנת 2006, פחות מ-20% מהכנסות החברה הגיעו מהשוק האסייאתי, הרי שבשנת 2007 צופה החברה להגיע לכ-50% ההכנסות משוק זה. לרדמאץ' שותפות בישראל עם MSN במיזם גיוס עובדים, והמיזם רווחי ומונה יותר מ-10 אלף מועמדים שמשלמים מדי חודש.

No comments: